torsdag 3 mars 2011

Lite uppdatering.

Tyvarr har det blivit lite lite uppdatering, eller snarare ingen alls sedan jag akte. Har inte haft nagot vettigt internet sa far lov att skylla pa det. Sa just nu sitter jag pa ett internet-cafe sa det blir inga bilder (forlat Carro). Men det kommer sa fort det gar!

Spenderade forst ett par dagar i Bangkok som jag verkligen gillade. Hann ju inte se sa varst mycket, men gillade det jag sag i alla fall. Sedan drog jag och Dennis till Krabi och var dar i tva dagar. Helt okej stalle, men mycket bra matmarknader men inte lika bra restauranger, plus en hel del apor med ett stort ha-behov.

Nu ar vi i Koh Lanta och har varit har sen i mandags. Rickard motte aven upp oss har.
Vi har inte gjort mycket vettigt pa dagarna an, vi badar, solar och ater gott. Imorgon borjar dyk-kursen vilket ska bli riktigt roligt. Forutom det sa har vi inget storre planerat. Blir nog kvar har ett par dagar till, i alla fall tills dyk-kursen ar klar. Sedan blir det kanske Phi Phi.

Maste ju ocksa papeka att Linn med paron anlande igar kvall. Nu blir det nog inte mycket battre!

Ber om ursakt for det extremt jobbiga texten ocksa.

2 kommentarer:

  1. Ha det bra nu och akta Er för de där farliga maneterna....;-)
    Kramar mamma

    SvaraRadera
  2. Mysigt du har det Lotta! :)) Kram /Kicki

    SvaraRadera