måndag 12 september 2011

Sista dagen i Townsville



Den klassiska posen

Ser gott ut va?

Det tyckte Dennis i alla fall



Team-work







Hur man fixar nya fina plåtar utan att betala..


Vad som händer..

..när man vänder ryggen till..


Fick bli två inlägg från mig idag, för enkelhetens skull.

De två senaste dagarna har vi städat så mycket så att jag känner att jag aldrig mer vill flytta någonstans i hela mitt liv (vilket innebär att jag kommer bo hos dig jämt sen mamma). Vi har inte bara behövt skura golvet, uatn även väggarna eftersom det är det som våran hemska fastighetsbyrå kräver det. Trots att lägenheten är renare nu än vad den var när vi flyttade in, så kommer vi inte bli förvånade om dom kommer försöka lurta pengar av oss pga "dålig städning". Men. vad ska man göra? Rekommenderar inte Elders som fastighetsbyrå för någon annan i alla fall. I alla fall inte dom i Townsville.

Förutom all städning så har vi även haft Disney-marathon. Vi har kollat på Dumbo, Alladin, Pinocchio, Micke och Molle, Djungelboken och Snövit. Tyvärr fanns inte Lejonkungen, eftersom den  hade blivit förstörd av all uthyrning.. På fredagen bakade även jag, Rebecca och Dennis chokladrutor (Rickard dumpade oss för Full Moon party).

Nu är vi äntligen på väg igen. Första stoppet blir Pia och Jamie i Hideaway bay, och där kommer vi spendera ett par härliga dagar.

1 kommentar:

  1. Skrattade mig gråtfärdig till vissa bilder! Och jag SER att jag bör få lite uppdatering..... Ni ska inte tro att ni kommer undan bara för att ni är på andra sidan jordklotet :)KÖSS er rövcarro

    SvaraRadera