fredag 7 oktober 2011

Darwin

Nu har vi hunnit spendar over en vecka i Darwin, och igar fick vi antligen bilen sald! Den har varit otroligt bra att ha, men nu ar det skont att vi ar av med den. Vi fick ett helt okej pris for det ocksa sa man ska inte klaga. Hur som helst, for ett par dagar sedan sa drog vi ivag till en krokodilfarm och jag blev helt chockad over hur stora dom egentligen ar. Visst har man hort alla som sager att dom kan bli upp till 7 meter langa, men jag har anda inte fattat det anda. Vi fick se nar dom matade dom, och herregud vilka monster dom ar. Skulle jag hamna oga mot oga med en san sa skulle jag nog do av skracken forst.

Igar bokade vi aven flygbiljetter ner till Sydney, och det ser jag verkligen fram emot. Det ska bli skont att komma bort fran varmen ett tag for har uppe ar det alldeles for varmt for min smak. Ser aven fram emot att fa se staden. Efter det vet vi inte riktigt an, men nagon gang i borjan av november maste vi vara i Brisbane for Kings of Leon konserten.

Nu ska vi val go och svettas lite mer nagonstans. Ska lagga upp bilder sa fort jag far internet till Dennis dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar