söndag 11 december 2011


Dennis försöker sno känguru-skinn

på vägen upp mot Darwin






Sydney!






Matfestival i Sydney


Chinatown



Fina Björn




Noosa




Het kille

Anna!

Will

Matt & Dave
Godmorgon! Eller godnatt är det väl antagligen för de flesta på hemmaplan vid den här tiden.
Sitter nu här på golvet i mitt och Dennis lilla motellrum och jag har nu laddat upp med nog tålamod att få upp bilder. Det är mycket mer bilder, men det fick bli ett litet smakprov bara. Jag kan i alla fall förklara att Anna, Will, Matt och Dave är dom vi jobbar med just nu. Mycket skönt gäng!

Eftersom det är söndag så är vi lediga och jag vet inte riktigt vad vi ska göra än. Det pratades om att åka till en sjö och bada, men det märks. Jag skulle inte ha något emot att spendera dagen med att läsa och kolla på film. Nu ska jag i alla fall återgå till min kaffekopp och bok. Är helt inne i Marian Keys böcker just nu. Inga nyheter direkt, men bra är dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar