fredag 25 mars 2011

Har haft ett par bra dagar här på Bali. Nu befinner vi oss på Kuta beach. Världens skitigast strand. Det är faktiskt riktigt hemskt att faktiskt få se allt skräp som är i havet och som spolas upp. Noll lust att ligga och glassa på den stranden i alla fall. Får hoppas att det är finare på nästa ställe vi drar till. Vart det blir är inte bestämt än riktig, men det blir om ungefär 4 dagar.

Idag har vi däremot faktiskt gjort något vettigt, i alla fall enligt oss. Vi besökte vattenparken och lekte några timmar. Man blir nog aldrig för stor för vattenrushbanor. Dock hade jag helt fel bikinitrosor för det. Dom försvann alldeles för högt upp.. Fanklubben antecknar hoppas jag?

Ikväll blir det några öl och snart lite mat på det. Får se vart kvällen tar oss. Någon där hemma får gärna äta ett par våfflor åt mig med. Just nu hade jag mer än gärna suttit hemma vid köksbordet och tryck i mig så mycket av mammas våfflor som jag fick plats med. Och så klart, krama min underbara mamma som jag saknar mer än något annat. Mamma-gris for life!

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt ni har det världens goaste Lotta. Och vilken tur att ni gör lite nytta också! ;) Och tro mig, vi har käkat våfflor för dig också - vi skulle köpa våffelpulver igår men det var helt soprent på hyllan så vi fick göra "på riktigt" istället. Ha det fortsatt gott! KRAM!!! /Kicki o Izzy.

    SvaraRadera