lördag 2 april 2011

För bäste Rebecca Svanelinds skull (som jag förväntar mig kommer komma till Australien och hälsa på) så tänkte jag skriva ett par rader.

De senaste dagarna så har vi inte haft något internet, så jag har en rimlig ursäkt för dålig uppdatering. Men nu har vi bytt hotell, men hopkopplingen är inget att hurra för så bilder kommer när jag orkar lägga ner den tiden..
De senaste dagarna så har vi inte gjort speciellt mycket. Vädret har ju varit sådär, regnigt och molnigt för det mesta men vi klarar oss. Vi börjar nog alla tre tröttna lite på att ha semester (ja det går) och ser väldigt mycket fram emot Australien. Bara två veckor kvar nu!

Kanske även ska nämna vart vi befinner oss.. Vi är nu på Gili Islands, och har varit här i snart en vecka. På söndag funderar vi på att röra oss vidare, men har inte riktigt bestäms oss för vart. Antingen tillbaka till Bali, eller så blir det ett par hundra menter över vattnet till Lombok.

Hemlängtan smyger sig på ibland, men sådant går upp och ner. Hade gärna spenderat någon dag hemma, men rätt som det är så är man hemma igen. Tänker på många i alla fall.

2 kommentarer:

  1. jag är så dålig på att kommentera jag vet. men jag läser, varje dag går jag in och kollar.
    saknar dig hugin, fruktansvärt mycket <3

    SvaraRadera
  2. Men det är bra att du längtar hem ibland för det betyder ju att vi får se dig igen inom en relativt överskådlig framtid! Kram!/Kicki

    SvaraRadera